Морський та річковий транспорт

Сучасний водний транспорт перевозить хіба не найбільшу частину усіх вантажів на планеті.

Водний транспорт виключно вигідний також і всередині країни - особливо такої величезної та пронизаної з усіх напрямків руслами річок, як Україна. Річковий та морський транспорт (включаючи перевезення кораблями класу «річка - море») значно вигідніші від залізничного та автомобільного.

 

Транспортні компанії, що використовують морські та річкові судна, стикаються з низкою проблем:

  • неможливість проконтролювати об’єктивні витрати палива;
  • неможливість відстежити споживання палива окремим двигуном;
  • використання норм списання палива, які не відповідають дійсності;
  • нераціональне використання палива персоналом;
  • значні похибки показників при перекачуванні великих об’ємів рідини.

 

Витрати палива - одна з найзначніших частин витрат будь-якого кораблевласника..

Як економити паливо?

    Важливу задачу економії палива можна вирішувати різноманітними способами. У наш час на ринку представлена велика кількість систем для контролю палива, таких як: ДРП (Датчик Рівня Палива), лічильники палива різних типів (роторні, турбинні, шнекові, ультразвукові і т. д.). Деякі навіть мають переваги перед лічильниками компанії "AquaMetro AG", але вони з самого початку розраховані на більші об’єми палива та значно дорожчі у ціні.

    Ми не будемо Вас обманювати вигаданими відсотками економії, оскільки ми не “продаємо панацею від крадіжок”, а впроваджуємо точний, функціональний та надійний інструмент керівника для повного контролю транспорту з гарантією заявлених характеристик — надточні лічильники палива від світового лідера з виробництва контрольно-вимірювальної техніки, швейцарської компанії "AquaMetro AG"!

 

Система контролю витрат палива дозволяє:

  • контролювати фактичні витрати палива;
  • контролювати споживання палива окремими двигунами;
  • отримувати дані про витрати палива з високою точністю;
  • отримувати дані про витрати палива у літрах, галонах або кг/м3;
  • отримувати інформацію про час та режим роботи двигуна;
  • контролювати об’єм завантаженого/відвантаженого палива (мазуту) з танків.

Як показує практика, впровадження систем витрат палива на кораблях допомагає бачити реальне споживання кожним двигуном та транспортним засобом в цілому. Це, у свою чергу, дає можливість визначити оптимальний режим роботи двигунів, що допомагає продовжити строк їхньої експлуатації.

Недоліки лічильника палива:

  • необхідне втручання у паливну систему транспортного засобу.

     Лічильник палива ніяк не впливає на працездатність та зменшення потужності двигуна, оскільки падіння тиску у лічильнику мінімальне, що жодним чином не може відобразитися на роботі транспортного засобу.

Оптимальним рішенням для організації контролю витрат палива на судні є встановлення на кожен двигун окремого лічильника палива з подальшим їх підключенням до GPS-систем. Це дасть можливість віддалено контролювати споживання палива як системою в цілому, так і окремими двигунами; отримувати дані про режими роботи двигуна; бачити всі маршруиы руху корабля.